Pages

Thursday, July 05, 2012

Dulu Lain, Malu (versi jadi baik)

"... Bakpo demo lari Ka'we, nyo.."
(Pengunaan sabdu dengan antonasi Ka"we, boleh menjimatkan perkataan 'dari atau kepada'.)

Jangan la malu, lupakan kisah remaja tua yang lepas lepas.
Saya tetap ingat kita sebagai kawan kawan dulu dulu,
Berlari nakal bersama sama.
Saya pakai selipar jepun pun awak nak melarikan diri bila terserempak, ada masa untuk berubah sebelum kita jadi mayat.
saya tetap ingat kawan kawan.
Jangan pandang fizikal dan imej seseorang.

Saya menjadi lebih jahat dan nakal daripada awak, selepas kita berpisah, dek kerana wanita, gelap hati dan perempuan juga boleh melembutkan hati seorang insan lelaki.
Berubah, saya boleh berubah kenapa awak tak boleh?.

Jom saya belanja awak nasi Kerabu, lepas tu, kita dengar tazkirah.

:-):-):-):-) sketsa cuti cuti balik kampung dari seorang teman.

No comments: