Pages

Tuesday, December 17, 2013

Tak Sangka You, Mencarut SX

Sama menunggu. Kelihatan gadis manizz bercermin mata, rimas..
Tetiba..

"..Pan*..t. SIAL JANTAN  I, tunggu lama tak datang.."

Fushh ngeri munyiknya..tak sangka you
Wajah ceria manizz ayu muda, tetiba keluar ayat tuhh..
Entah sahamnya berapa, jika 20k, nak tawar 19k..boleh?

***************************0********0*********

JERANGKAP SAMAR

Spesis A :-) hoi dok mana? Jom minum...
Spesis B :-) Dalam lubang kayu

Spesis A :-) lubang cina ke melayu?
Spesis B :-) wahhh.  ?.!!" demo mana tau saya baru lepas main Bu, ,,t?

Spesis A :-)Kan tadi kata jawab dalam lubang, , saya tembak gurau je..takkan dalam pokok kayu?
                  kena ke tak kena?

Spesis B:-)yeea laa awak pernah borak dengan kawan sepejabat saya, mana tau dia bagi tau..dia dulu pun mem, ,,,b. ?t juga.. Lebih teruk dari saya, .dia dah letih..

Watada masa tanya soal Awak.  dia pun saya..kita borak topik lain..

No comments: