Pages

Friday, January 04, 2013

"Tuhanku hidupkan Daku kembali"

Tooolongg Ya aa Tuhanku
Gelap tau
Sunyi lagi sempit lagi, seksa boring
Sendiriaan
Saya biasa sibuk dengan gelak kawan kawan, tengah hari ada orang belanja, ada klas lagi.
Toolong yerr. TUHAN.
Sekali jer, ini saja yang saya minta.
Saya janji, tak nak tidur, nak zikir padaMu, sahaja only U. Pleeese..
(kat sini pun tak boleh tidur)
Tak jalan lagi, tak nak hidup untuk makan.
Janji janji dengar ikut perintah Mu. Janjiiiiiiiiii.
(sini tader kereta nak pusing bandar).
Janji tak sibuk lagi. Janji tak buat yang dikau larang.
Janji nak sedekah banyak banyak.
(kat sini pun bukan boleh bawa hartapun)
Tolonggg saya tader kawannnn, tolonggg ohh Allah. Aku janji.
Saya janji tak nak membazir waktu, baca Quran sahaja, only Quran, no book novel khayalan.

Janjiiii janji, nak habiskan wang untuk umrah dan haji sshaja, mendahulukan umrah dari melecong ke urope. Sama mahal jer.. Rugiiii, nyesal, sesungguhnya daku nyesalll..ooh my Allah

Nyesal TAU,  NYESALLLL.
Janji macamla Tuhan tak tau niat dan tabiat manusia
**insan selalu janji dan selalu buat perbandingan.
Jika tak selesa nak pergintukar ke tempat selesa.

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: