Pages

Friday, December 21, 2012

Seawalnya, Sebaiknya Baik sangka Pada diri

Baik sangka pada diri sendiri lebih dahulu.

Saya tolong orang, orang tak nampak, jadi tak da niat orang nak puji.
Saya tolong pun sikit sangat, jadi tak kisah soal upah.

Harapnya orang tak kata apa, kerana saya sopan, tak la buat kerjayang bolehmodal fitnah. Saya tak bogel

Berharap apa yang saya buat kerja ikut masa, orang tak mengata, dah kerjayangbetul.
posted from Bloggeroid
~untuk cuti selama tiga hari, kena kosongkan fail masuk dan keluar, kerja lebih masa empat hari, saya nak jadi baik.amanah, moga tidak menggangu kerja rakan meja sebelah.
~buat pesanan jika ada kerja tertangguh kepada meja sebelah.
~niat supaya tak menyusahkan insan lain.
~tidak ego dan sombong dengan ayat, kalau saya tak der semua kerja beku.
~pindahkan jerja kepada penolong jika ada, sebanyak mungkin, pindah dan ajar, bukan kedukut serta tamak ilmu