Pages

Wednesday, September 19, 2012

Pengakuan Insan Lelaki

Erk erkkk.. Sendawa kekenyangan.

Di tepi kaki lima.

:-) bini saya bagi lampu hijau, kahwin opps nikah lagi satu.
:-( errkk sombong ego eksyen nya.
:-) yerr la dah queen bagi kebenaran.
:-( saya dah tunjuk yang tu, Demo kata Tua sangat,
Tunjukk yang tut pulak tak boleh nak anggkat, nanti kerusi kereta seat penumpang penuh,ngada ngada punya orang tua.
:-) ehh kita lelaki, boleh pilih,,anak dara.
:-( ahhaa semalam saya nampak gadis yang masuk kelas dewasa, cukup cun putih bagai tuan puteri, slim.
:-) Oh no no, tak nak nanti dia pulak yang ngada ngada, tak nak masuk dapur,jaga kulit, make up 20 jam.

:-( habis awak tunggu bini awak cari adik dia,sejiwa, pinang tolong.

** kekadang perkataan "adik, diguna sebagai madu., sensiitir bagi anti madu dan bermadu

2 comments:

cheryna zamrinor said...

hah. macam boleh madukan adik beradik. nak bunuh bini pertama baru boleh ganti tikar?

anntaj said...

kadang2 saya ni bahasa puitis jugak tapi saya tak faham sangat zeqzeq tulis :)
suka baca :)