Pages

Friday, June 24, 2011

Basuh Kaki | Dialog Dengan Syaitan

"Manusia mengong tidor lagi nikmat.."

kamu pengacau, macam mana, kamu nampak aku sedang leka atau lalai.

"aku nampak tubuh kamu, hitam dan orang sekeliling turut itam, tubuh manusia yang bercahaya, aku takut. Sekelilingnya bersalut bagai simen berkaca. Secepat kilat mata memandang, aku lari.
Namun jika ada juga lubang yang bocor diantara kaca itu, dapat aku masuk melalui celah celah terus ke dalam minda kamu.. JADI aku tak perlu risau jika ada badan manusia separuh sinar dan lagi tengah ada tompok hitam.
Walau pun sedang solat.
Inikan pula di luar ingatan kepada Tuhan kamu.
Aku terus datang secepat kilat.
Masuk bagai rasa atau mood.. Arahan mood atau dalam bentuk mengidam tanpa sedar.
Kamu masih anggap hubungan dengan Tuhan macam Wifi, padahal lagi dekat.
"Jadi aku tak risau, walaupun lepas solat, cahaya tebal dalam tubuh kamu tetap ada kebocoran, nampak dari jauh, bila minda kamu putus dari ingat Tuhan, macam lubang atas di atas sana.
AKU boleh goda bila kamu keluar jumpa wanita seksi, walaupun kamu baru lepas Solat. KAMU akan kalah kerana Nafsu, nafsu makan atau nafsu Kuasa "



Ya tak ya, aku tak nampak, dua hari lepas nampak bulan besar, bila dongak , tidor sambil terlentang. (Atap bocor)



"Aku guna kelebihan itam itu"


LAKNat, Jadi ini kerja kamu?
Kamu datang nak goda aku ke?

"DAH rezeki Nerakaku, periuknasi nerakaku"

Allah hulLAH..

Aduh sejuk kaki, Aik sambil terbang pun masih sempat kencing di kaki ku, Setan laknat.

Aik apa pasal air kencing setan sejuk?

Titisan hujan dan angin pada subuh sunyi menimpa kaki. Sejuk tempias.
Lokasi teratak rumbia
atau Balkoni atas bukit.


;-( maaf, bahasa kasar (setan).

5.00am