Pages

Sunday, September 26, 2010

Mahkluk yang mengganggu kenikmatan

Ketika hendak menjamah hidangan tetiba nampak dua ekor mahkluk sedang berbisik-bisik..
Apa agaknya perasaan tetamu??
Bagi saya, saya akan memilih rumah terbuka yang tidak ada DJ,  tidak ada khemah terlebih dulu, semasa lapar. Bila ada khemah makanan dibuat secara  kontrak.


skodeng;
 Islam itu MUDAH tanpa sekatan dan tidak kedukut

Kopiah terletak diluar
kain pelikat tanpa kunci
cara letak Al-Quran yang terbuka

Surau

                                                                         Masjid


 EHEMM
siapalah agaknya yang banyak duit ini???
gunakan 66300 Celcom..

"RM0.00 Kak wan, tolonglh sokong dn menangkn zaid. Anwar terlalu taksub dgn azmin & shamsidar.Jgn biar nafsu Anwar rosakn pkr.Tlg sebar kpd ahli PKR kita yg kenal K.Wan"
politik mula masuki TELCO

8 comments:

Kakcik Seroja said...

Sekarang lebih banyak menghadiri jamuan sekadar untuk 'menunjukkan muka' dari menjamah hidangan yang berat2...

Cetusan said...

as-salam kakcik..

bila reramai kerusi tak cukup..elok bertanya dulu, kerusi siapa punya mana tau pasangan yang tengah meeting lalu beredar menambah makanan, kita terus duduk..

azieazah said...

Bila ZEQZEQ nak jemput kita duduk sekhemah, makan semeja dan sembang setopik ek...?

cheqna said...

salam zeqzeq
bila nak ajak cheqna ke rumah terbuka ni??
lama dah tunggu
huhuhuhuhuhuhu
erm..cheqna kalau g ymah terbuka biasanya minum air n amik yang rasa nak makan je...
senang..=)

Cetusan said...

Azie,
sila sila bersila jemput bila2 masa..selain pepagi buta..

Cheqna,
nak ajak rumah terbuka kena pakai Proposal nampak beradab heee..

sila berikan nama, alamat pangkat jawatan dan no telefon, no KP sekali..

cheqna said...

hah???
nak jugak ke????
ok..nama saya..tuttttt
alamat saya tuuuuutttt
no kp saya tutttttt
pangkat saya tuttttt
hehehehehehehehehehe

eelobor said...

lebih kurang jer semua, ibarat meludah kelangit

Unknown said...

jamuan y tak de khemah??
rumah saya besa seme jamuan mmg berkhemah sbb rumah kecik..maklum la rumah kampung..tp makan bukan kontrak..kami masak anak branak tau.. :) dan saya sgt bangga akan itu