Pages

Friday, January 02, 2015

Al Rajhi Bank : Kenapa saya tutup akaun saya

Al Rajhi Bank Kenapa saya tutup ak. simpanan saya: ?
- salah saya .
- tidak mengisi nombor akaun di cek - saya masukkan slip cek bersama borang di kaunter..kaunter cop terima tanpa semak n print.
- salah saya kerana tidak masukkan cek melalui mesin pendeposit (rosak 3 hri). cawa terdekat 30 km..saya salah kenapa tak pergi.
- salah saya menunggu 3 hari dulu baru call bank..pihak bank tiada email dan no fon saya..
- salah saya bukannya penyimpan ribu ratus ribu..
saya simpan ratus saja tiap bulan. lagipun bila cek reject bukannya saya saja pelanggan bank..berjuta lagi nak layan.. Pelanggan
- tiada pulak berlaku reject cek bila masukkan pendeposit cek melalui mesin..pelik..

- pihak bank senang kerja bila reject masukkan ke kotak khas..peti khas untuk ceque rejeck..tunggu pelanggan call jika nak berurusan..tak nak berurusan..sudah?

- maknanya tiada guna isi slip borang bersama cek..? waalaikum salam..tak rugi satu pelanggan miskin.
.berurusan..ramai lagi yang kayoo

No comments: