Pages

Tuesday, February 22, 2011

Potong Q

"psssst Roti telur satu, cepat sikit saya ada hal"


Bila sudah selalu buat kerja potong Q
Masuk kedai yang ada kawan-kawan rapat, pesan roti canai pun nak potong Q.

Perkara yang kecil remeh sampai ke perkara yang besar-besar.

itu belum kira potong Q anak masuk U,
potong Q dalam urusan anak atau
dalam urusan peribadi yang lain.

Menjadikan hobi dan habit ini selagi ada kabel dan berkuasa.

alahai insan yang berhemah namanya.

natijahnya


" dia kawan saya dulu"
"kawan sekampung"

dia classmate saya"

"..jangan risau dia satu sekolah dulu"

"..dia sama kursus dengan saya"

"..dia junior saya"


* membuka RUANG untuk orang mengata, kurang sopan.

sembunyikan komunikasi dalam Potong Q supaya orang tak tahu dan tak mengumpat.

kalau dalam kes yang besar-besar termasuk SALAH GUNA kuasa pulak.

No comments: